luni, 14 noiembrie 2011

Totul are un început..cred

   Pentru început,să spunem că acesta este un nou debut al încercărilor mele de a deveni scriitor.Hah,ce dur sună.Da,ştiu...este la modă ca toată lumea să deţină un blog.Nu că asta m-ar interesa,dar îmi doresc să am o ocupaţie.Nu că nu aş avea destule de făcut,numai că îmi doresc ceva nou.Ok...am avut destule bloguri până acum.Undeva pe la 3-4,dar cine le mai ţinea minte parola,cine mai avea chef de scris,verificat,postat?Oricum nu doream vreodata să-mi arăt capodoperele mele celorlalţi.Sunt o ciudată în cele ale compunerii unui text indiferent de natura lui.Veţi vedea de ce am ajuns la această concluzie.
    In primul rând,nu sunt perfectă,deci nu voi posta nimic care să sune perfect deoarece,din păcate nu sunt deţinătoare a ideilor perfecte pentru o postare de blog.Acest blog va fi jurnalul meu public.Da,am ales să fie public.
    În al doilea rând, nu vă aşteptati să scriu aici cine stie ce in legătura cu viaţa mea privată,pur si simplu voi scrie,ce..nu stiu incă,dar am ales să scriu si sa public.Cu gramatica limbii române stau prost,din păcate.Puteţi să vă şi plângeţi de punctuaţie,ortografie..ce vreti voi.
    În concluzie,încă mai am mult de străbătut pe drumul perfecţiunii şi nu am să mă opresc vreodată din a lupta,indiferent de obstacole:).Cam atât pentru această postare..cam seacă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu