marți, 15 noiembrie 2011

Mi s-a acrit:)!

E super,minunat,miraculos,graţios!!!!!!!!Această zi este cu adevărat E.X.T.R.A.O.R.D.I.N.A.R.Ă!Nici nu putea începe mai bine,sau continua mai frumos :-j.Sunt supărată,frustrată,îngrozită de ceea ce va mai urma.pur şi simplu m-am săturat până peste cap de această rutină tembelă în care totul continuă să rămână la fel de stupid,aiurea si anapoda!De ce nu îmi iese totul bine?De ce cu cât mă strădui mai mult,cu atât mă împiedic mai tare?
    Nu stiu ce să mai zic...mi s-a ACRIT!M-am săturat de toţi şi toate!M-am săturat de înteligenţii care dau tot felu de verdicte,fac anumite sesizări la adresa ta...cu o indiferenţă aparte,doar ca să te rănească,să te deranjeze,să-ţi strice ziua!De ce le pasă de mine?Care este treaba lor?Este viaţa mea şi nu au dreptul să se bage,vreau doar sa fiu lăsată în pace!!!!Sunt sătulă de laşitatea unor persoane care întotdeauna se ascund după degetul mare,alegând comfortul si siguranţa în schimbul tău,fără a se gândi că-ţi ruinează viaţa.
 De asemenea nu mai suport scoala,sistemul ăsta complet aiurea de învăţământ care nu face decât să te facă mai prost decât erai.Nu le place decânt să ne streseze,să ne preseze...să îşi bată joc de noi.Vreau să ne lăsaţi în pace,vreau sa vă vedeţi cu totii de treabă şi să nu vă mai pese de mine!Mă descurc şi singură şi pentru numele lui Dumnezeu,trăiţi-vă propria viaţă!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu