joi, 17 noiembrie 2011

L' heure de francais.

       Il est 10:11,l'heure de francais.Ziua aceasta nu a inceput bine...Durerea de cap persistă şi maţele mele tot nu vor să înceteze a chiorăi!În acest moment nu aud decât baliverne franţuzeşti,o limbă minunata,melodioasa a cărei cuvinte îmi dau senzaţia de linişte,libertate...
       Momentan,continui să scriu şi să reflectez la ziua actuală şi la difictultăţile acesteia.Such a long day...ce va mai fi astăzi pe lângă ceea ce deja ştiu că va fi...nu-mi mai pasă!:-j
Mă doare capul şi nici măcar nu mă sichisesc să activez astăzi la ora de franceză.Astăzi se ocupă Sabinuţa de aşa ceva...Trebuie să căutem nu ştiu ce sinonime sau explicaţii într-un dicţionar mic şi gros.Are scrisul minuscul şi nu-mi place-nu văd bine şi punct.Nu am de gând să mă chiorăsc aici să mă ia şi mai taredurerile de cap.
      Offf,nu mai suport şcoala asta.M-am săturat să fiu mai ocupată decât un adult, om de afaceri îngropat în toate hârţoagele lui.Astăzi nu mai am timp de absolut nimic...dar nici chef.Vreau să dorm,e tot ce îmi doresc!Mai vrei libertate,să mă simt liberă,nu plictisită,doar relaxată şi singură.Îmi doresc să fiu lăsată în pace.Până şi Sabina începe să fredoneze aici în franceză "La vox de la libertad!!" Săraca=))!!!Înţelegeţi oameni buni că nu mai putem!!!,ne ucideţi încet,dureros,fără milă!Mai are de gând să persiste această tortură?Ce ar fi să facem greva foamei?Nah...proastă idee.Nu ar rezista gurmanzii ăştia să protesteze într-un asemenea mod.
       Il este 10:33,Sabina îşi roade pixul,profa de plange de părinţi,mie încă-mi chiorăie maţele şi nu mai am chef să scriu...ora viitoare am chimie.De trei săptămâni mă tot scoate la tablă...dar nimic.Cice n-am note.Cui îi pasă? wtf..just LEAVE ME ALONE!

Un comentariu:

  1. si acum visez traducerile la Latina...
    de psihologie nu mai zic, cred ca voi avea cosmar cu personalitati multiple.
    loveable, Luisa. :*

    RăspundețiȘtergere