luni, 21 noiembrie 2011

Şi dacă nu-mi mai pasă?

M-ai făcut să sufăr destul...Ajunge!Şi ce dacă mă mai loveşti odată?Chiar crezi că mă mai doare?Zbiară,cât poţi tu de tare,calcă-mă în picioare!Am devenit imună şi îmi e indiferent.Pentru că nu îmi mai pasă.Nu ai ce să faci,vei continua la nesfârşit deşi ştii că nu are sens,ştii că nu se ajunge niciunde.
Poate începi să înţelegi că nu sunt ceea ce tu îţi doreşti.De ce nu înţelegi că nu voi fi vreodata perfectă şi că nu mă poţi schimba?De ce nu vrei să mă elibezeri?să ne vedem fiecare de drumurile noastre,vieţile noastre...Pentru că există amintirea,pentru că dor clipele frumoase ce s-au stins.Pentru că ţi-am spus ceea ce simt şi nu accepţi.
Sunt o străină ,un nimeni.Nu ai cum să mă transformi după placul tău,după dorinţa lumii.Poţi să mă loveşti din nou,nu vei realiza decât că nu are rost.
De ce?Pentru că m-am resemnat demult cu totul,pentru că nu îmi mai pasă...nu mai simt nimic.Va veni şi ziua în care...nu vei mai avea pe cine să răneşti,pe cine să loveşti.Şi atunci vei înţelege...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu