duminică, 28 octombrie 2012

Paradoxul vietii mele

Deseori sed pe scaunul cugetarii aflandu-ma in aceeasi situatie.Ma torturez cu intrebari fara explicatie.Totul este irelevant si nimic nu capata sens in acest univers,nu am nici cea mai vaga idee de ce sunt aici,ce reprezint si motivatia prezentei mele.Sau intrebarea este:chiar sunt aici?Oare ce defineste existenta mea?Nu exista realitate.Cel putin nu o cunoastem...dar ce stim noi?Avem o singura motivatie:sa implinim asteptarile lor.Nu avem cu ce sa ne alegem de aici,nu e locul meu.Toate ma depasesc,sau le-am depasit eu deja?Timpul incumba orizonturile pierdute.Este insipid.Dar ce ironie,ce paradox...am invatat ca timpul nici macar nu exista!Totul este irelevant,refuz sa ma conformez.Vreau inapoi acasa,nu este locul meu aici....in caz de provin de undeva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu